خوبی گرسنگی و تشنگی این است که نفس خسته ات را
نزدیک می کند به عالم بالاتر
دست های ناتوانت را بالا می برد به سمت آستان ملکوتی اش
فراموش میکنی تلخ کامیها را، غم ها را
امید می بندی و دل می دهی به دعوتش
و چشم می دوزی به بارگاه پر سخاوتش
و من تلخ کام خسته جان
دل داده ام دل داده ام ...
نيستان ...ما را در سایت نيستان دنبال میکنید
برچسب: برای او که دوستش دارم,برای او که دیگر نیست,برای او که رفت,برای او که,برای او که نیست,برای او که میداند دوستش دارم, نویسنده: بازدید: 26